Seminar
di 12 maart | 12:30 - 13:15
Theater 17

Klantbeleving en de zorg: kan dat samengaan?

De presentatie gaat over in hoeverre klantbeleving in de zorg kan en noodzakelijk is. Via beleving, praktijkvoorbeelden en prikkelende stellingen wordt de toehoorder hierin meegenomen en naar huis gaan met een antwoord.
Eten, Drinken & Gastvrijheid
Spreker
Stephanie van Rossum
Stephanie van Rossum
Customer Experience Engineer bij ViGo
In haar rol als Verandercoach, helpt Stephanie van Rossum organisaties bij het implementeren van (cultuur)veranderingen middels het geven van trainingen, begeleiden van teams en in de rol van projectleider.
Haar missie is om van medewerkers ambassadeurs te maken. Dit levert meer betrokkenheid op, meer werkplezier en meer tevreden klanten. Vanuit deze missie begeleidt Stephanie cultuurveranderingen vanuit het hart met zicht op en oog voor de medewerkers. Ze weet goed de vertaalslag te maken van beleid naar gedrag. Stephanie gaat de verbinding aan met zowel management als de medewerkers op de vloer. Haar communicatie is haar kracht.

LinkedIn: http://linkedin.com/in/stephanievanrossumschraven    
Mediapartners