Whitepaper samenvatting

Gastvrijheid als onderscheidend vermogen

Gastvrijheid als onderscheidend vermogen

Onze economie is de laatste jaren sterk veranderd; naast goederen en diensten worden nu steeds vaker emoties, ervaringen en sensaties verkocht. Meer dan voorheen worden producten en services op hun gevoelswaarde aangeboden én gevraagd. Ook in de ouderenzorg. Deze doelgroep wordt steeds kritischer, heeft hogere verwachtingen en vaak meer mogelijkheden om bepaalde voorkeuren voor zorg en/of huisvesting te realiseren. Daarnaast is het niet meer vanzelfsprekend dat alle benodigde zorg en services van één en dezelfde aanbieder worden afgenomen. Door deze ontwikkelingen en de keuzevrijheid die hiermee gepaard gaat, moeten zorgorganisaties werken aan onderscheidend vermogen op basis van gastvrijheid.

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 07-02-2019
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: Aag Organisatie & Vastgoed B.V.
Onderwerpen:
Facilitair Gastvrijheid

Lees ook

Mediapartners